jueves, 15 de mayo de 2008

La Fluida Comunicació del Sr. Dalmau

Sr. Dalmau, després de sentir la seves declaracions a Ràdio Palafolls sobre els Consells de Cultura, sincerament em dona llàstima!!!, vostè sembla que viu en un altre món i, m’explicaré...
Jo vaig néixer al Poble Sec de Barcelona, que com ja sap, és un barri amb una tradició molt rica en Cultura, cosa que desgraciadament a Palafolls no passa i menys des de que és vostè el regidor de Cultura. A l’any 1997, vaig ser un dels precursors en reconduir l’Associació de Veïns del barri de Sant Lluis, muntar al 1998 el Club de Petanca i donar l’impuls necessari per a que es fes l’actual Club Liberty de motos al 2002, i participant a les festes del poble com un veí més, sempre. Què ha fet vostè???
Per cert!! on era vostè al concert de Sant Genís!, hi havia un banc buit reservat per la seva persona, tampoc va participar en el concert de la banda dels Holandesos, ni a la presentació dels llibres de Lluís Hernández... com a tants i tants events que vostè no assisteix, i és la seva feina com a regidor de govern.
Durant quatre anys a l’oposició no ha fet cap proposta de cultura, desconeix les formes, només està a la política, com va dir durant un plenari, pel seu pare, enfrontat amb l’actual batlle pels terrenys de la seva família. En definitiva, no té cap tradició cultural (vostè va reconèixer a les entrevistes pre-electorals que la lectura i l’escriptura no són un dels seus forts) i, per perdre el temps a consells programats per vostè amb propostes rocambolesques com la del Castell, no em presento, seria defraudar als meus votants i al poble de Palafolls. Durant els anteriors 8 anys he estat a tots els consells, però hi ha pactes post-electorals que són de criteri i sobretot de principis.
Per últim, i per donar una mica de llum a les seves comunicacions, que preguntin a la premsa si és tan bo vostè donant informació.

No hay comentarios: